À propositu di Tenerife

[vc_row] [vc_column] [vc_column_text]Tenerife hè un'isula vulcanica in l'oceanu Atlanticu chì appartene à a Comunità Autònuma di l'Isule Canarie (Spagna) è l'Unione Europea. Ocupa una superficie di circa 2000 km sq. è hà una pupulazione di circa 900.000 persone. Tenerife hè una destinazione turistica pupulare è riceve circa 6.000.000 di visitatori annu.

Tenerife hè famosa cum'è "l'isula di eterna primavera". U so clima dolce hè furmatu da venti di cumerciu, corrente è e muntagne chì dividenu l'isula in diverse aree climatiche. A stagione di natazione in Tenerife hè tutta l'annata è a temperatura media annuale hè di 21 ° C.

L'isula hà una infrastruttura assai ben sviluppata: dui aeroporti muderni, dui grandi porti è numerosi porti marittimi, autostrade cù 120 km / h di limite di velocità, parchi nazionali, ospedali, scole etc. Isole Canarie sò ben interconnesse da i traghetti è i voli lucali è ci sò centinaie. di voli internaziunali ogni ghjornu à tutti i paesi europei operati da parechje imprese aeree di u primariu.

Tenerife hà una ecologia perfetta perchè ùn ci hè una industria pesante o grande fabbriche. Ci hè sempre una aria fresca chì circula da l'oceanu grazia à i venti di u cummerciu.

U livellu di u crimine hè assai bassu è in generale l'isula hè assai sicura è sicura.

Isole Canarie è Tenerife hè u puntu più meridionale di l'Unione Europea è u locu più caliente in Europa durante l'inguernu. [/ Vc_column_text] [/ vc_column] [/ vc_row]

errore: Cuntinutu hè prutetta !!